Totul despre apa in ulei la motorul masinii (Simptome, cum sa verifici, cauze)

Cu siguranta foarte multi dintre dvs. posesorii de autovehicule ati avut problema atunci cand ati verificat uleiul sa observati un nivel crescut de ulei la motorul masinii. Uleiul crescut (inainte pe joja era la jumate, si acum la verificare sa fie peste jumate). De dimineata a doua zi, verificati iar, si este lafel ei bine astazi explicam cateva probleme si care poate fi cauza.

Ar  mai fi inca  o  problema: porneste  foarte  greu  indiferent ca   motorul  e  rece  sau  cald,  ca e  la prima pornire in  acea zi  sau la  a  10-a. Pana cu accelerez  nu  porneste insa  o  ia de la prima cheie. va multumesc si astept pareri in  legatura cu  uleiul.

Cum iti dai seama ca ai apa in ulei?
Deoarece, daca faci drumuri foarte scurte, apare o contaminare a uleiului cu vaporii de apa care condenseaza pe peretii interiori ai motorului, in perioada de incalzire. Dar aceasta apa, odata motorul ajuns la temperatura de regim, ajunge sa se evapore din uleiul incins.
Deci, daca nu ajunge si sta ceva timp motorul la temperatura de regim, pentru ca acea apa sa se evapore, in timp, apare aceasta situatie nedorita, a contaminarii uleiului cu apa. Asta, preponderent in sezonul rece.
Asta este unul din motivele pentru care se recomanda sa se schimbe uleiul mai repede la masinile exploatate preferential in oras, unde de multe ori nu se ajunge si ramane pe timp mai lung la temperatura de regim.



De ce intra apa in ulei la motor si care sunt simptomele?
1. Prima problema este garnitura de chiuloasa arsa sau ciupita, ca sa te convingi poti masura compresia (dupa codul motor, sunt 4 motoare de 74kw exemplu, nu iti pot spune fix cat ar trebui sa ai).
Daca masina nu va avea compresie buna, aceasta nu va pornii normal.

2. A doua problema poate fi cauzata de temperatura mare >100C (de regula blocare termostat)


SIMPTOME APA IN ULEI: In primul rand deschideti BUSONUL DE LA ULEI si verificati daca ARE SPUMA, daca este spuma este problema cu apa in ulei, daca este curat nu este problema. Alt simptom: Fum alb si mult, plus ca atat de multa apa era in motor ca masina se accelera in etape, antigelul era la locul lui. Stiam ca din cauza unei gauri infundate de scurgere a apei din compartimentul acela unde sta bateria mi s-a bulit servo-ul dar nu credeam ca se poate ajunge mai departe…Dar se putea…Din cauza ca apa nu se scurgea, pana la urma motorul a inceput sa traga apa pe furtunul de vacum de la servo-frana.

Acest articol este scris complet de CIOLEX.RO, copierea acestuia este strict interzisa!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?