Semne ca trebuie sa schimbi bujiile incandescente la masina

Bujiile incandescente au o durata destul de indelungata, dar cu toate acestea ele se uzeaza in timp, si are efecte negative asupra unor chestii masinii dvs. care o sa le explicam aici. Asadar cum va puteti da seama ca masina dvs. necesita schimbarea bujiilor incandescente?
In acest articol vom analiza si vom explica cele mai importante semne ale uzurii ce necesita inlocuirea bujiilor incandescente la masina.

Mentionam ca bujiile incandescente se gasesc doar pe motorul cu aprindere prin injectie (diesel)

1. Martorul defectiune motor (ceva nu este in regula cu motorul)
Martorul de defectiune motor, este primul indiciu ca ceva nu este in regula cu motorul masinii, in acest caz vehiculul trebuie dus in service cat mai urgent, pentru o diagnoza profesionala. O gramada de defecte pot cauza aprinderea acestui martor de bord, unde le vom explica mai jos:

Pornire greoaie
Daca masina iti porneste foarte greu mai ales la o temperatura afara foarte rece, atunci este cel mai probabil ca bujiile incandescente sa fie defecte (uzate) asta o spun din propria experienta cu un bmw e46 320d. camera de combustie nu va atinge temperatura potrivită pentru a aprinde combustibilul și pentru a porni motorul. Dacă nu sunt alte probleme legate de combustibil sau baterie, atunci ar trebui verificate bujiile incandescente.

Motorul da rateuri

Procesul de combustie în motoarele diesel necesită o rată ridicată a compresiei, combustibil injectat la timpul potrivit și în cantitatea potrivită. Acest lucru aprinde combustibilul diesel, rezultând în combustie. Rateurile motorului pot fi cauzate de probleme ce țin de calitatea combustibilului, compresie și injecția de combustibil.

Căldura din camera de combustie e generată de presiunea compresiei și căldura bujiilor incandescente. Trebuie să atingă cel puțin 450° F / 232° C pentru ca aprinderea să aibă loc. Dacă bujiile incandescente sunt defecte, atunci camera de combustie nu va atinge temperaturile necesare.

Mers la relanti defectuos
Dacă una sau mai multe bujii incandescente sunt uzate sau au depuneri de carbon, motorul va deveni tot mai greu de pornit pe măsură ce temperaturile scad și va produce fum alb în procesul de evacuare pentru câteva minute, odată ce pornește.

Fumul alb
Fumul alb apare de regulă atunci când nu este destulă căldură pentru a arde combustibilul. Astfel, combustibilul ne-ars va fi evacuat sub formă de fum și va produse un miros puternic

Mai sunt si alte cauze, dar nu ezitati cel mai important si prima cauza ( PORNIREA GREOAIE ) mai ales in conditii de temperatura scazuta afara.

ATENTIE! La ce service autorizat o sa mergeti, o sa fiti atentionati daca vor intampina mecanicii probleme cu scoaterea celor vechi din chiuloasa, nu vor risca sa le scoata deoarece bujiile incandescente sunt destul de firave si se pot rupe foarte usor, dupa va fi foarte multa munca pentru a fi scoase cele vechi si rupte din chiuloasa. (Eu asa am patit, dar din fericire au iesit lejer la mine.)

Acest articol este scris complet de CIOLEX.RO, copierea acestuia este strict interzisa!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?